DnHazrlklar
Benim doktorum 39 da yapalım ya da hiç yapmayalım dedi vajinal muayene çünkü bunun Doğum anında değişebileceğini tam kararın açılma sırasında verilebileceğini diğer türlü yanlış değerlendirme olacağını söyledi tabi aksi giden bir durum olmadıkça bazılarının sancıyla açılması tam oluyormuş çünkü kesin karar anca öyle verilir canım