Seyda5234 Anneler merhabaa 27+3 haftalık hamileyim sırt ağrım çok var, ve gogusumun altı kaburga mı oluyor çok agriyo anlamadım Aynı şekilde goguslerim de çok ağrıyor ve süt akıyor devamlı
aselnannesi Seyda5234 Canim o kaburga ve bel ağrısını bende çok çektim ama doğurdum şükür :) Kaburga ağrın bebiş ayaklarini oraya dayamissa ondan ağrıyor olabilir ben kaburgam ve belim agridigi zamanlar sicak bir dus aliyordum ve uzaniyordum iyi geliyor süt konusunda akması normal sadece sıkma doğumu tetikliyor :)
sunashn50 Seyda5234 daha dün 27 yi bitirdim ve geçen hafta cidden popomun üstü aşırı ağrıyordu göğüslerimde akıntı vardı tıpkı sizin gibi ama şuan yok çok şükür geçer sizinki de inşallah ❤️
Cagla9596 Seyda5234 28. Haftama girdim 24. Haftadan beri bel ve kaburga ağrılarım oluyor maalesef masajla falanda geçmiyor gerçekten bir çözüm yolu yokmuş gibi bu ağrılara.
Seyda5234 aselnannesi bebeğimin kafası oralarda ayakları aşağıda çok ağrıyor ama sırt ağrılarımla beraber can yakıyor Süt çok akıyor sıkmıyorum Dr bana sıkma akan aksin dedi ama süt akmasida sancı ağrı yapar demişti anlamdim dus alsam da aynı
Seyda5234 Cagla9596 benimde 26 haftadan beri sırt ağrım var geceleri uykumdan bile uyandırıyor Şimdide 1 haftadır kaburga ağrım var ikisi birleşince hiç duramiyorum