Şu an yapabileceğiniz tek şey parol alıp uyumaya çalışmak ve sabah ilk iş diş doktoruna gitmek. Şişlik varsa iltihabi bi durum vardır ve antibiyotik kullanmadan geçmez malesef diş doktoru size yapılacak işlemlerle ilgili bilgi verir ve kadın doğum doktorunun da izniyle tedaviniz yapılır. Buz koymayın çünkü soğuk bazı durumlarda var olan ağrıyı daha da artırabilir