bayangulucuk35 miniklerim125 son 94 gun var ama daha bısey hazırlamadım kızlarıma ay sonuna kalmaz tüm hazırlıkları bıtırırım inşalah ❤️
Fatmaebrar16 miniklerim125 ikiz değil ama 16 günümüz kaldı ,,,,Perşembe günü doktorumuz kanala girmiş doğum pozisyonuna geçmis dedi eli kulağında bu hafta bekliyoruz dedi bakalım ne zaman gelecek 🤗🙄🙄
Bademd Emleyla son güne bırakmayın şimdiden esyalaru yikamaya baslayn bence bende sona biraktm son 40 gün ama kovit oldum simdi zorla yapiyorum hazirligimi her an hersey olabilir
Emleyla Bademd Haklisiniz bende başlamak istiyorum ama korkuyorum ilk bebeğim malesef erken doğumla kaybettim 21+3ken şimdi çok istyrm almak elim giymiyor cesaret edemiyorum bı turlu napcam bilmyrm acaba 30mu bekleyim diorum yada acil hastane durumu olur die öyle çanta hazırlıyorlar ya onu mu yapsam diorum gerçi ne konuyor onuda bilmyrm
miniklerim125 bayangulucuk35 inşallah bende öyle yapmaya calisiyorum 💕 besiklerini aldiniz mi nasıl bişey düşünüyorsunuz
bayangulucuk35 miniklerim125 bende daha beşik almadım ama bi park beşik alıyım dıyom annemlerde ayrı ayrı besık al dıyo kararsızım. Ama buyuk ihtimal iki ayrı besık alıcam. 🙂
miniklerim125 bayangulucuk35 bende hala karar veremedim uzun süre de kullanılmıyor tekli alıp ikisini bir mi yatirsam diyorum bilemedim 😊
bayangulucuk35 @" miniklerim125 aymm cok kararsızım bakalım Rabbım neyı nasıp etcek sizin ilk gebelık mi?
sosi5 miniklerim125 merhabalar kuzum iki ayrı besik alırsan senin için çok iyi olur şayet geceleri birbirlerini surekli uyandiriyorlar 🙈 hayirla gelsinler insallah
Gurbetten miniklerim125 Sağlıkla gelsin bebişlerinizz🙏🏻 Ben de kızım ve oğlumu bekliyorum henüz 21 haftalığız. Rahim ağzımda kısalma var inşallah sizin gibi 30’lu haftaları görebilirim diye dua ediyorum🙏🏻🙏🏻🙏🏻