Esin11 benide kan tutuyor. Genel anestezi ile doğum yaptım. Ameliyathaneye girerken o kadar panik oldum ki daha hiç bişey olmamıştı halbuki. Sonda takılırken çığlım çığlığa her yer inledi. O kadar çok korkmuşum ki doğumdan sonra tansiyonhm 17 ye fırladı ve ilaca rağmen düşmedi. 1 hafta sonra düzene girdi. Eğer korkunuz varsa ameliyat aşamalarını dinliyor olmak travma yaratabilir.