iyxtviycutxut Tip fakültesine gidiyorum. Bende isteğe bağlı sezeryan istiyorum. Her muayenede doktoruma bunu diyorum. Oda normal doğumu tavsiye ediyor hep. Tabi zorlada seni dogurtamam dedi. Kağıt imzalarsin sezeryan olursun dedi. Böyle diyorlar ama 36. Haftayim sezeryan gunu falan vermediler. Zorla normal dogurtacaklar gibi geliyor.