Papatyamevsimi-89 Bebegim 29+0 ve dünden veri bugün de dahil kasiklarima vura vura öldürdü beni..Karnim da geriliyor vurdukça.var mi bu durumda olan hep de gece yapiyor sakinesltiemk için ne yapmaliyim artik vurmasın ne olur:?
Black-34 Papatyamevsimi-89 Sabır güzel hamiş 🙏😍bende öyle tam uyuyorum tekmeler bazen rahatsız oluyorum ama sonra da diyorum ki ya tekme atmasa kalbi dursa allah korusun o yüzden tekme atması iyi birşey bu kadar sabrettik son zamanlar az kaldı inşallah koca 27 28 haftalar geri de kaldı kaldı minicik 9 haftalar🤗🤗🤗🤗belki de biraz uyumak gerek uyuyunca anlamazsınız iyice dalınca.