2 gündür adet sancısı gibi sancı çekiyorum ama uzun süreli değil 20 25 dakika da bir giren adet sancısı gibi sancı. Bir de vajinama bir şeyler batıyor canım acıyor o esnada bunlar normal mi? Doktoruma sordum yarın kontrole çağırdı sizlerde de oluyor mu kızlar?