Merhaba hanim kardeşlerim lütfen yardiminiza muhtacim adetimin gecikmesinden 4 gun sonra erken hamilelik testi yaptim positiv cikti hemen ardindan doktorumu aradim gecen ay kimyasal geciridim bana duşuk onleyici hap verdi cok afedersiniz altan sokulanlardan onlari kulaniyorum ayni gunu kanamam başladi yinede umudumu kesmedim ayni gunun akşami bidaha test yaptim o daha silik bir cizgi verdi bugun denemek icin bidaha test yaptim o daha belirgin bir cizgi verdi ne yapmaliyim pazartesi doktora gidicem araya afta sonu girdi icin hastaneye degilde kendi doktoruma gitmek istiyorum kanamam var adet gibi ama testlerim hala poitiv lütfen bana bi akil verin bu durumu yorumlayin eyer duşuk oluyorsa testimde cizgi cikmamasi gerekiyo diye düşünüyorum ne dersiniz lütfen allah rizasi icin yardim edin