Ersibneh 7+5 günlük hamileyim kasıkta ve göbek deliğim de bir agrı var böyle çok değişik sizce dış gebelik olabilir mi yoksa normal midir
Elfii00 Ersibneh keseyi görmediniz mi henüz ? Dış gebelik olsaydı bu haftaya kadar belli ederdi kendini. O haftalarda benimde kamplarım vardı kanama yoksa ve çok şiddetli değilse dinlenin geçer