Clementinee Merhaba 20. Hafta 🥰 Ve ben az önce ilk hareketini ilk defa bu kadar emin ve net hissettim şükürler olsun sizler ne durumdasınız 😇 Birde 3 kg aldım şu zamana kadar azmı çokmu bilemiyorum 1 aydır kontrol gitmiyorum Salı detaylım var çok heycanlıyım 🤍🤍
EylulAsyaa Clementinee benim 23. Hafta ve o kadar çok hareket ediyorki anlatamam😂 İlerde daha da büyüdüğünde napıcam bilmiyorum🐣
Pinarya Clementinee bendeee 20. Haftadayım, içerden hissedilen kıpırtılar var gaz varmış gibi ama dışarıya henüz yansımıyor çook değişik bir his, benimde haftaya detaylı var :)))
Busra2013 Clementinee ben suan 18+5 hareket hala hıssetmıom siz ılk 20 haftadamı hıssrtınız yoksa 18 de fln tek tuk hıssetınızmı
Edapkr Clementinee bende 20.haftamdayım. detaylı ultrasonu 20.haftada yaptirmamı söyledi kendi doktorum. Fakat başka bir doktora gittiğimde 23.haftada gel bebeğin organları daha çok gelişmiş olur daha iyi sonuç alabilirsin dedi. Geç kalmış olurmuyum acaba 23 haftada gitsem ?
Clementinee Pinarya yaa çok güzel bir duygu ilk defa bu kadar netti İnşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza 🧿😇
Clementinee Busra2013 18. Haftamda mide bağırsak hareketi sandım hep emin olamadım minik kıpırtılardı ama şuan net bir şekilde bebeğim olduğunu anladım o minik kımıltıların daha net bir tepkisiydi 😇
Busra2013 Clementinee benımde suan oluo ole bagırsak sanıyorum ama ınsallah 20 de bebek oldugunu ayırt edebılırım
Mizginenes 22 oldum ama bebeğim ters 2.gebeliğim zaten çok ayrım olur kasklarda onun solunda iyiyiz hareketler var bndede
Clementinee Edapkr canım zaten 20 ve 23. Haftalar arasında yapıldığını duymuştum. Benim doktorum 20. Haftamda yaptırmamı söyledi geç kalmış olmazsın. Doktoruna güven bence 😇