Benim okumadığım dinlemediğim doğum hikayesi kalmadı hepsi birbirinden farklı
Benim hikayem ❤️
39 + 2 oldum önce nişan mı gelicek su mu gelicek sancıyla mı başlıcak derken o gün geldi çattı
Birkaç gündür belim ağrıyordu ama soğuklardan dolayıdır dedim daha kalın giyindim derken o gece uyudum 🤭
Saat 3 civarında huzursuzlandım uyandım sanki böyle sancım var gibi uyumaya devam etmeye çalıştım bir saat olmadı kalktım pilates topunda zıpladım rahatlamaya çalıştım saat 6 buçuk da tuvalete gittiğim de nişan geldiğini gördüm ama nişan bir doğum başlangıcı olmayabilirdi de panik yapmadım topta zıplamaya devam etti ara ara kasılmalarım geliyodu ( karnım sertleşiyodu) kaç dk bir geldiğine baktım 5 dk bir derken nasıl olur dedim doktoruma yazdım gel kontrol edelim dedi baktı şuan yumuşama var ama açıklık yok dedi çikolata ye 1 saat sonra nst çektir dedi . Aç karna yedim bekledim saat 10.00 da nst ye bir girdim sancılar 100 lerde 10 dk bir belden vuran bir sancı geliyo şoklardayım hemşire geldi doğum sancılarına benziyo dedi . Doktorun yanına gittik sonuçları göstermek için doğum sancısı dedi ne kadar süreceği belli olmaz istersen hastaneye yatışını yapalım istersen eve git dedi ben eve gideyim daha rahat ederim hemde kahvaltı yaparım dedim . ( Hastane eve 10 dk ) poğaça vs aldık ama yiyemiyorum sancılar sık sık geliyo kaç dk bir takip bile edemedim dayanamıyorum 15 dk falan oyalandım . Annemleri aradım anne ben yatışımı yaptırıyorum gel diye yatışım yapılacak ama ayakta duramıyorum odaya çıkardılar sancılar 2 3 dk bir açıklık kontrol ettiler 2 cm düşünüyorum nasıl olacak derken pilates topu getirdiler onun üzerinde zıpladım daha doğrusu eşim zıplattı iyi ki var iyii kii 🙏🏼 Eş çok önemli hem sırtımı ovdu hem zıplattı sancılarımı başka yöne odaklamış oldum sonra dediler nst ye bağlıcaz yatarak biraz daha zor oldu sancılar eşimin ellerini parçaladım annem Kayınvalidem geldi eşim işlemlere koştururken hem Kayınvalidemin hem annemin elleri öyle bir sıkmışım ki 🤦🏼♀️ açıklık kontol ettiler 4 cm e gelmiş epidural istiyorum dedim 5 cm olunca takarız dediler bu arada saat 4 buçuk falan oldu tahminimce açılma 6 cm oldu epidural takıldıldı hoca bir açıklığına bakalım ona göre suyunu patlatalım dedi ve herşey başladı eşim doğuma girecekti ama o kadar hızlı oldu ki çatala bir çıktım TAM açıklık ( epidural i boşuna aldım )hemen ıkınma işlemine geçtik ancak epidural olduğu için hissetmiyorum 🤦🏼♀️ 4 5 defa ıkındım olmadı kesi atıldı 3 dikişli vee 05.10.2021 saat 16:49 da o En güzel an benim minik kızım dünyaya geldi kucağıma koydular eşim annem kayınvalidem hepsi doğumhaneye girmiş ben çatalda 😅 hepsi yanımda sonra toparlandım odaya geçtim.
Hamilelikte neler yaptım
Hergün yarım saat yürüyüş yaptık eşimle 6000 adım falan oluyodu .
2 3 günde bir hurma yiyodum yani son haftalar aklıma geldikçe
Doğum olduğu hafta 1 ananas yemiştim yani 4 5 günde
Aklıma geldikçe ahududu çayı içtim
Biraz normal doğuma kafayı takmış olabilirim 😅
Ve meryem ana otu ( fatma eli otu ) annem tüm dualarını okuyup otu suyun içine koydu sancı esnasında bana 4 5 defa içirdi .
Hepsini inanarak yaptım hangisi faydalı hangisinin etkisi olduğunu bilmiyorum 🤷🏼♀️
Ama çok şükür herşey çok güzel 4 gün bitti bile şuan tek derdimiz emzirme 🤱 bu da biraz sıkıntılı süreç bebeğine göre şuan yaşıyoruz.
Herşey yolunda gerisi önemli değil bir kokusu var dünyalar a bedel dünyalaraa