MaviAlim Dışarı çok mecbur kalmadigim sürece evden cikmadigim halde covid 19 yakalandım 2 aşımı yaptırdım. Hafif atlatıyor sayılırım öksürük hariç dua edermisiniz. Doğum belirlenen 29 Ekim de gerçekleşsin . Şimdiden. Herkese teşekkür ederim 🙏
merveuzunn MaviAlim Ah canım Rabbim yardımcın olsun şifa bul inşaallah evladını da sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Sinemmm16 MaviAlim bnde 35 haftalık olcm pazartesi. Gün almadım daha. İnsallah kolay atlatrsnz test yaparlarken canınız acıdı mı hangi asıyı vuruldunuz birde
Mavi34 MaviAlim oksurukicin keçiboynuzu pekmezi ye bana çok iyi gelmişti. Fazla öksürük erken doğum baslatabiliyor
MaviAlim Sinemmm16 Yasemin5669 çok geçmiş olsun sizede inşallah çabuk atlatırsıniz. 🙏 Öksürük burun tıkanıklığı dışında iyiyim şükür 🙏
Jdjdjdjk MaviAlim bnde olmayacaktım ama 25. Haftamda olmaya karar verdim ve oldum bide doğunca bebiş haber verirmisiniz sağlığıyla alakalı siz daha yakınınız doğuma
MaviAlim Jdjdjdjk iyiki olmuşsunuz çünkü aşı ile öksürük dışında hafif atlatıyor sunuz. Tabiki de doğum sonrası bilgi veririm .
honeyland MaviAlim ben 1,5 aylık hamileydim kovid atlattım yine olurmuyum Acaba ya haftamız aynı korkuyorum vallahi aşısızım siz ilk defa mı oldunuz covid 🥲
MaviAlim honeyland Evet ilk defa oldum dışarı çıkmayın eşinizde maskesiz gezmesin bu yeni varyant baya kötü doğum sonrası mutlaka asi olun ve ben atlatıp doğum yapınca annem dışında eve misafir kabul etmicem.mecbur olmadıkça dışarı cikmicam.
MaviAlim honeyland ayrıca ikinci covid olabilirsiniz de olmaya bilirsiniz de bu yeni varyant belli olmuyor. Ne olacak inşallah olmazsınız.
honeyland MaviAlim inşallah olmam çok korkuyorum gerçekten bir kere atlattım biliyorum ne kadar korkunc bir hastalık olduğunu 😪 Size de çok geçmiş olsun biran önce atlatırsınız inşallah
Sinembsr MaviAlim bende aşı oldum ıkıncı dozu bu hafta ıcı olucam en yakın doğum sızın bende cok merak ettim ınstagramda ekleşsek bebekte sıkıntı olur mu bılmıyorum ASI dan dolayı çevreden bazıları bıraz korkuttu