Gulonuz gozde hastanesi sevil hanimdi ilk domtoeum dogum iznine ayrıldığı icin miray hanima gecmistim zaten o doktorumla gorusucem cok izin kullanmayi düşünmüyordu zaten eger ise baslama tarihi yakinsa onunla tekrar devam edicem yoksa hayat hastanesinde bi doktor var oraya gecmeyi düşünüyorum nasipse ☺️ bana kalsa devlete gidicem ama 3 buçuk yaşında kızım var beni uzun sure görmeyince durmuyo kimsede ozelde olursa daha rahat ederiz diyor eşim yoksa özeller uçmuş durumda ocak ayından sonrada zamlanacakmis