Cimen_1409 https://resimyukle.io/r/6c1gpNd4bA anneler ben başladım bebişin kıyafetlerini yıkamaya sizde durumlar nasıl 2ayım var acaba erken mı 🤔
Kaderx Cimen_1409 iyi yaptın canım ben 29 haftamda yıkadım utuledim . Dolaba koydum sonra hastane cantam hazırladim. Erken diye birşey yok kim onu uydurmuş da anlmadim. Herşey olabilir Allah korusun erken doğum fln. Herşey hazırlikli olmaliyiz. Ve kafan rahat oluyor ilerleyen zamanlar daha agirladiyo ağrı oluyo. Şuan 35+6 yım iyiki önceden yaptım. Evimi dip köşe temizledim.cam perde vs. Beklemedeyim doğuma😁 ve aşa çok baskı var zor yürüyom artik
Esragnss Cimen_1409 bence çok iyi yaptın ben 29. Haftamda bitirdim herşeyi çantamıda odasınıda kıyafetleridr şuan 33. Haftamdayım kafa rahat arada unuttuğum birşey varmı acaba diye çantaya bir göz gezdiriyorum o kadar herkes erken erken filan diyordu aldırış etmedim kıyafetlerini bebek arabasını aldığımızda 27. Haftamdaydım hep erken gilan dediler umursamamıştım iyiki umursamamışım 💃🏼💃🏼💃🏼🌸🌸 ellerine saglık inşallah saglıkla alırsın bebeğini kucagına ❤️
Babybella Cimen_1409 Yok yok çok iyi yapmışsın. Son haftalar eğilip kalkilmiyor düzgün iş yapilmiyor. Yap bitsin herşeyi. Ben bitirdim hala bile iş çıkıyor ne kadarını halletsen kar.
Cimen_1409 Kaderx aynen haklısın şimdiden belim ağırıyo 31 haftalık olucam o zaman hiç yapamam Daha ütülemem gerekiyor bir sürü yıkayacaklar var
Cimen_1409 Kaderx ikinci kızım olacak hayırlısıyla birincisi 12 yaşında herşeyi unutum bunda tekrar baslayacagım😂😂
Cimen_1409 Esragnss âmin hepimiz sağlıkla alalım inşallah beşik falan herşeyi halletim mama sandalyesi bile hazır 🤭 kıyafetler bitsin temizliğe başlayayım
Cimen_1409 Babybella şimdiden kalkıp eğilemiyorum bakıyorum bazı anneler erken başlamış en iyisini yapmışlar
Esragnss Lilyrose ay valla ben 31 de başladım gün gün yapmaya çok şükür halime yapabildim ama arkadaşım öyle bir rahatladımki sana anlatamam geçen hafta mutfagımı temizledim buzdolabımı filan bitti işlerim çok şükür bence herkes kendini ne zaman iyi hissediyorsa çokta agırlaşmadan o vakit yapmalı benim fikrimce 🙋🏻♀️🌸
Deletedmom_33 Cimen_1409 Ben 17 de başladım yıkadım ütüledim dolaba koydum 😅 Her aldığımı yıkayıp ütüleyip koyuyorum hala da 20+3′üz 😇
Cimen_1409 Deletedmom_33 iyi yapmışsın vala bende sararır diye bu zamana bıraktım keşke daha erken yapsaydım şuan zor oluyor
Selcans Cimen_1409 Bende yeni başladım 32 hafta oldum 🙈 seninde hiç erken değil, keşke daha once yapsaydim diye biraz pişmanlık yaşıyorum 5 dakikada bir mola verince, allahtan annelerim destek 💙Kolaylıklar gelsin herkese en cok hamile bizlere😇🌺
Cimen_1409 Selcans benimkiler uzak yakın olsaydı bana bırakmazlardı eşim yardim ediyor sağolsun en büyük destekçim vala daha temizlik yapicam 🙄🙄
Selcans Cimen_1409 eşin yardım ediyorsa her şeye yeter içini ferah tut 😇 hızlıca bitsin, sağlıkla gelsin bebis inşaallah 🌺
Deletedmom_33 Cimen_1409 Ben yapabilirken kendim yapayım, sonrasında gelip biri yapsın diye beklemeyeyim diye yapıyorum. Arada dolabı açıp havalandırıyorum herhalde sararma vs olmaz ins.