Msrt canım ben kullandığım ilk ay hamile kalmıştım fakat düşük yaptım kan uyuşmazlığından dolayı. Şimdi yine hamileyim Allah in izniyle🙏 benim yumurtlamam iki gün sürüyordu üçüncü gün çatlama oluyodu. Testleri aldığım bayan bana yumurtlama kadar catlamanin önemli olduğunu söylemişti. Ama akışına bıraktığında emin ol en beklemedigin zamanda bı bakmissin oluvermiş❣️ çocuk odaklı girme ilişkiye. Allah Im inşallah seninde gönlüne göre versin 🙏