Ac kaldıkça daha cok midem bulanmıstı benim az az sık sık yemekte careyi buldum tabiki gecmedi ama azalttı. Ac kaldıkça kan şekerimiz düştükçe daha cok mide bulantısı yapıyormuş böyle bir yazı okumustum ne kadar doğru bilmiyorum ama bende işe yaradı.