Miraycaner
Hanımlar 39 haftalık gebeyim. Gebeliğimin başlarında herkeste olduğu gibi göğüslerim güzelce şişmeye başladı ayrıyetten ucu pembeyken kahverengi halka haline geldi şimdi ise göğüslerim o kadar yumuşadı ki resmen göbeğimin üstüne düştü düşecek sanki sarkmaya başladı. Doğuma son günlerim kaldı acaba böyle olma sebebi süt yok mu göğüslerimde neden bu kadar yumuşak veya süt göğüslere ne zaman dolmaya başlar? Daha bebeğimi emzirmeden göğüslerim sarkmaya başladı kafama takıldı sizce nedenn??