Melikeakarsu arkadaşlar artık aşı olsam mı olmasam mı konularını lütfen bırakın. Aşı olanlar covid bile olsa hafif atlatıyor. Herşey yolunda iken, normal doğumu beklerken 39. Haftamda bebeğim sezaryenle alındı. Çok şükür ki bir doz biontech aşım vardı ve bebeğimle evimizde sağlıklıyız🙏 Tereddütleri olanlar doğum hikayemi okuyabilirler.