Mervef95 Merhaba arkadaşlar. Şeker yüklemesi yaptirdiniz mı sonuçlarınız nasıl geldi. Benim sonucum 56 çıktı sanırım çok düşük bu durumu yaşayan var mı
Sema_07 Ben yaptırdım benim şekerinde 102 çıktı doktor yüksek dedi banada yüksek cıkmasıda ayrı bi sıkıntı canım
Sema_07 Banada yüksek çıktı dedi diyetisyene önerdi bende anlamadım şeker yüklemesini salı günü yaptırdım daha yeni bu hafta bide diyetisyene gidicem