Arkadaşlar acaba tsh yüksek olanlar var mı benim 3,5 çıkmıştı doktor kontrole gitmemi istedi hastaneye gidip kan verdim bugün sonucum çıkmış 5 çıkmış ilaç başlanması gerekiyormuş sanırım biraz korktum biraz üzüldüm çok bilmediğim bişey yaşayanlar var mı acaba?