Gamze-38 internette şey okumuştum sen doğum sırasındayken “Bu benim elim değil, Fatıma anamızın eli, Şafi isminle şifa ver.’” diye dua eder ve bu dileğin ardından;
Meryem felak nas ayetel kürsi okuyup sırtını ovuşturması gerekiyormuş bunu o esnada kim yapar bilemedim belki eskiden ebeler yapıyordu ama şuan kimseden isteyemezsin ki bunu
anca annem suya koyar belki bi bardak içebilirsem inşallah 😍