Senakuslu Kızlar merhaba , 3 ay sonra doğacak kızım için isim kararsızlığına düştük tek isim olsun istiyoruz 🙈😂 Sizce hangisi daha güzel 😊 (Bade , İnci )
Suzanne Bence bade koyun sanırım masumlar apartmanından sonra inci ismi revaçta çoğu postta anneler kızımın adını inci koyucam yazmış 😂