Merhaba arkadaşlar. 20 haftalık hamileyim rahime giden damarlardan birinde çentik göründü kan sulandırıcı kulanmaya başladım tansiyon kaynaklı gebelik zehirlenmesi olabileceğini söyledi doktorum.Benim gibi olan gebeliğini sorunsuz tamamlayan anneler var mı