Elifmk Selamlar , 22+1 deyim bugün biontech oldum . Uykum geliyor biraz yan etkisi sanırım bir de kolumu kaldırınca biraz ağrı var tetanozda da olmuştu . Sizler yan etki yaşadınız mı ? Neler yaşadınız ?
Haticebt Elifmk ben ilk dozda soğuk algınlığı yaşıyor gibi olmuştum kolum da ağrımıştı, ikinci dozda yan etki yaşamadım
Aleybcksz Elifmk bende ikinciyi bu gün oldum da tetanoz gibi ağrıyo du ilki bu o kadar değil biraz ama başka bir şikayetim yok şükür
Asyaveannesi36 Elifmk ben ilk dozumu 24.haftamda oldum hiç bir yan etkisi olmadı ikinci dozu bu hafta olacağım
thetkc Elifmk 18 oldum tam ve ilk dozumu olucam hafta içi, bünyem çok alerjik nasıl olcak bilmiyorum 🙈
Asl38 Elifmk bende ilk dozda herhangi bişey yaşamadım fakat ikinci dozda aşırı kemik ağrısı yaşadım 2 gün sürdü
busra5501 Elifmk teşekkür ederim tetanoz aşısında ağrıdan ağladım parol içtim bunda hiç bişi yokmuş inşallah bebişlerimizede bolca antikor olsun
Minnakannesiii Elifmk 2 gün önce ilk dozumu oldum bende biontech ilk gün sadece baş ağrısı ve kol ağrısı oldu ikinci gün belimden ayak parmağıma kadar kemik ağrım oldu sol tarafımda bugün geçti sadece 2 gün sürdğ çok şükür darısı 2. Doz a artık 🤲🏻