Merve_bulut_55 Nihalgvnyldz bende 2 kez kimyasal gebelik gecirdim sonrasinda catlama ignesi ile hamile kaldim
Nihalgvnyldz caganin_annesi antibiyotik kullanmam gerekıyordu şüphem de vardı riske atmamak adına bazı ilaçlar kullanılmıyor çünkü bı rahatsızlık gecırmıstım çünkü