Basakbalik 37+4 haftalik hamileyim az önce ılık bi duş aldım daha çok soğuk gibiydi şimdi aşırı bel ağrım var uzandım yinede keçmiyo sizce doğum başliyomu ? İlk gebeliğim tecrübesizim