cnn34 hsgde tüp açma işlemi uygulandı tıkalı tüpüm açılmış öyle söyledi doktor yani bu şekilde tüp açılırmı gerçekten? hiç bu durumda olup o ay hamile kalan oldumu
cyln_hnm cnn34 benim öyleydi hamile kaldım o ay ama kesinlikle bu ay korunun rahimde ilaç kalmış olabilir ben bebeğimi kaybettim bu yüzdeb
Esraaaaa2 cnn34 rahim filmi ile açıldıysa çok azdır ben polikistik overdim ve doktorum rahim filmi önerdi çektiğim ay hamile kaldım şuan 6 buçuk aylık hamileyim 🙏🏻Çok şükür Allah’ıma inşallah tez zamanda sana da nasip olur
cnn34 cyln_hnm açıkçası korunmayı düşünmüyorum canım çünkü tüp bebek için evrak toplama günlerindeyiz bu ay son denemem olacak ..
cyln_hnm cnn34 tek tüp tıkalıydı ve hafif yapışıklıklar vardı hsgden sonra düzeldi tüp bebek için acele etme bence zaten tüpün tıkalıymış açılmış kendiliğinden hamile kalırsın
cyln_hnm cnn34 1 yıl olmadı 13.ay çektirdim o ay hamile kaldım 5. Ayda kaybettim şimdi tekrar hamileyim