Belirlenmedi Kızlar kafamda deli sorular son regl 9 EYLÜL 2 gün önce yani 7 EKİM de kan verdim beta 39.1 çıktı bu durumu böyle yaşayan var mı
Tubaa-06 Belirlenmedi hamilesin canim 2 gun sonra tekrar kan ver eger iki kati olduysa sorun yok demektir.
MelisaMila Belirlenmedi 2 gün sonra 2 kat yükselme olursa hamilesinizdir 😊Güzel haberlerinizi bekliyoruz. Beta hcg herkeste farklı olur. Bazıları 20 ile öğrenir bazıları 400 le. Yumurtlama zamanına göre değişir 😊
Ceyceyli Belirlenmedi 14 Eylül başlangıç 19-20 Eylül son günü canım ve bat a 4 gün kala Test yapmıştım silik çıkmıştı sonra yapmadım hiç gidip kan verdim ve 46.9 çıktı bu hafta içi yeniden vericem kan
Melike13 Belirlenmedi bugün verdim evet normalde 1 gün gecikmişti ama çok fazla belirti vardı hamilelik testi pozitif çıkınca hemen vermek istedim
Belirlenmedi MelisaMila inşallah ya hesapladım da regl bitiş tarihimle bugün arasında 24 gün var yani
Momtheangel [url=https://www.hizliresim.com/hfrxywl][img]https://i.hizliresim.com/hfrxywl.jpg[/img][/url] bende var mı kızlarr adetime 3 gün var
Ceyceyli Momtheangel sanki bir silik çizgi görüyor gibiyim ama siz ya yineleyin testi ya da kan verin en sağlamı bu olur 👍
Deniz2961 Belirlenmedi 12 gün önce ogrendim.gitmedim.doktra Git gel .yapmak.istemdim salı gününe randvu aldım.baklim