Tospiikkk Belim kopuyor sanki kızlar.. ilk defa bu kadar ağrıdı. Ne yapsam geçmiyor. Sancı mı Doğum mu başladı yoksa diye tedirgin oluyorum.bazılarının böyle belden başlıyor dediler de ondan soram dedim
balbocegim27 Tospiikkk ara ara benim de belime sancılar giriyor düzensiz sancılarım çıkıyor nst de öyledir deyip geçiyorum bu gidişle evde dogurcam sancılarımın geldiğini anlayamayacam
Tugce-ylds Tospiikkk canım benimde öyle bugün hala geçmedi kopacak gibi ağrıyor bugün kontrolüm vardı nst ye girdim doktorum bebek ağırlaştığı kilo aldığı için çok normal ağrıması dedi
bahtnurr1 Tospiikkk ben yatarken kalkarken çok zorlanıyorum yaa birde karnım sertleşiyor , göbeğim ağır gelmeye başladı artık gece uyanınca yürüyemiyorum resmen 😂