ayisigii DILOS06 ben holmer park yatak aldım dün geldi kurduk hem görüntüsü hem kumaş kalitesi bayıldım. İndirimden de aldım 890 tl ye şiddetle tavsiye ederim. Zaten Alman markası bir ürün. Almanların yaptığı işe güvenirim adamlar biliyor bu işi sağlam yapıyorlar ☺️ https://www.holmerkids.com/holmer-kids-maxi-comfort-coolstyle-anne-yani-oyun-parki.html
DILOS06 ayisigii kumaşı çok hışırdıyor mu acaba birde hangi rengini tercih ettiniz kurulu halinin fotografı var mı ? :)
Fatma_demirrr Ben maccon park beşik aldım, beşik, yatak, mama sandalyesi, çanta, bebek arabası (bebegold marka) puset( bebegold marka) hepsini 1750 TL ye aldım.
ayisigii DILOS06 kumaşında sıfır hışırtı zaten alırsanız nasıl kaliteli bi kumaşı var göreceksiniz :) bir tane bile kötü yorumu yok. Ben bej kahve tonu aldım grisi de var trendyoldan aldım fotoğrafı var ama buraya foto yüklemeyi bilmiyorum ya :(
Miniklimonum DILOS06 ya tabiki rahatlık çok önemli kalite de öyle ama benim için dış modeli de bir o kadar önemli herşeyi şık şık olmasını istiyorum fazlasıyla seçiciyim bana kalsa bunlrdan hiçbiri çok daha güzelleri modernleri şık modelleri var kişisel tercihim ama yine siz bilirsiniz ❤️🙏
DILOS06 ayisigii simdi baktm fiyatı 1400 tl olmus :( siz ne zaman almstnz tekrar indirime girer mi ki ?
ayisigii DILOS06 trendyolda şuan 989 tl ben alalı bir hafta olmadı 890 a almıştım. Valla beğendiyseniz hemen alın fiyatı şuan iyi. 1400 hangi siteden baktınız ?
DILOS06 ayisigii sabah 1400 dü suan baktm düsmüs evet begendim görünüsü cok sık duruyor kahve tonu benim daha cok hosuma gitti sanki gri den daha şık duruyor gibi
ayisigii DILOS06 evet bende kahveyi aldım çok daha güzel görünüyor kahvede model kendini daha çok göstermiş gibi. Karar verdiniz mi alacak mısınız
minimalannee Ecem2501 merhaba, bende yoyko aldım ama sallama aparatını takınca aparat dik durmuyor kapanıyor siz takabildiniz mi acaba sallanıyor mu sizin?
DILOS06 ayisigii 1 2 güne siparis vericem model olarak kesin kararımı verdim bunu alıcam :) Size de cok tesekkür ederim tavsiyeniz icin ilk kez sizden duydum ve modeli aşırı hosuma gitti diger park yataklara göre çok daha şık 😊😊🤗
ayisigii DILOS06 kesinlikle diğerlerinden daha şık. Bende hem şıklığı hem fiyatı hem de kalitesi için tercih ettim🥰 zaten yorumları incelemişsinizdir alan herkes çok memnun yüksek puanlı bi ürün şimdiden hayırlı olsun size de. Rica ederim beğenmenize çok sevindim☺️ ay foto atmak çok istedim uğraştım ama bu platform çok karışık yapamadım. Trendyolda kahve olan modele yorum attım iki tane fotoğraf ordan paylaştım dilerseniz ordan bakın