Efuli53 bende 5 haftalık hamileyim şu anda bebeğimin kesesi bile yeni oluştu bende de aynı problem vardı doktoruma danıştım ama doktorum bana hasta olacakmışsın gibi hissedebilirsin bu çok normal akıntında çok olabilir bu dönemde dedi aynı problemi bende yaşıyorum ama istersen yine bi doktorana sor canım .Bide bol bol su içmelisin Bence 🤗