Arkadaşlar çok tok hissediyorum, hatta o kadar doluyum ki yattığımda zorlanıyorum. Öyle çok da yemem tıkabasa denmez, normalde yediğimden daha az yiyorum ama doyuyorum sıkıntı yok. Sorun şu ki, sürekli bir şey yemek istiyorum. Yemiyorum kendime engel oluyorum çünkü midem sıkışacak zorlanacağım o histen nefret ediyorum ama bu yeme isteğinden de kurtulamıyorum. Ne yapmalı, var mı çözümünüz?