Zuzuzjzjhx Kızlar hamılelıkde uyku ne kadar onemlı ben az uyuyorum bıraz saat 12 de uyuyorum 4 de uyanıyorum. Elımde olmadan uykusuz kalıyorum gunduzde uyumuyorum. Bebegımı cok etkılermı 5 haftalık hamıleyım
zeeynepp19 Zuzuzjzjhx 6-7 haftadan sonra gündüzleri yorgunluk çöküp uyumaya başlarsın bana ilk 3 ay kimse ulaşamıyordu 😂
bahtnurr1 Zuzuzjzjhx yok yaa bebeği etkilemez bende tam tersine o zamanlar çok uyuyordum 😂 36haftadayız gece geç yatıyorum çok uyanıyorum sabaha kadar zaten sonra gündüz tekrar uyuyorum çünkü vücut halsizleşiyor uyumak istiyor. Keyfine bak istediğin gibi uyu uyan zaten bebek uyutmuyormuş iyice büyüyünce 😊