Kızlar dünden ağrım vardı cam sakuraya gittik acile kasıklarım çok kötüydü 3cm dediler acilmn ama yeterli sancı ckmadi için eve yolladılar kahverengi akıntım çok olmaya başladı açıklık muanwsinden sonra bugün akşama kdr sürdü tekrar gittim açıklık yok dedi budefa doktor farklı bı doktor vardı acilde akntimn sebebini sordm bişey demedi olr dedi içim hiç rahat deil ama napicami bilmiyorum aşırı kasık agrimda oliyor pazartesi polinkinlige çağırdılar suyun falan gelirse sancilarin 5 dk da bir olrsa gel dediler ama normalmi acaba başına gelen varmı böyle akinti ve açılma olması için napabilirm yeterince yürüyüş yapuyorm duş aliyorm fa