Canparcam aynen oyle canım gazide hacettepede haftan gecmis dedi alamayiz dedi.bolumlerinede bakayim iyi fikir.doktorlar olasi durumda beyin cerrahi kalpdamar noroloji olmasi lazm dogumdada bulunmalari lazmmis.dogumda bulunuyorlar mi acaba ankaratipda