TnsNfs Arkadaşlar şimdi benim yumurlamama 3 gün var ama benim dünden beri belim ağırıyo az öncede beyaz sulu bi akıntım oldu. Acaba yumurtlamamı oldu? Veya yumurtladım bitti diyemi o akıntı geldi
Omay0707 TnsNfs ovulssyon testi mi yapıyorsun nerden biliyorsun 3 gün sonra yumurtlama oldugunu belki şuandadır akıntı onun brlittisi dir
Omay0707 TnsNfs Kendini garanti adına almak için ovulssyon testi kullanmalısın eşin bügün nöbette ise gün aşırı değerlendir adet olana kadar. O da şansını artırır canım
Doganseda Aynı durumu bu ay bende yaşadım ama bı turlu cevabını bulamadım bol bol değerlendir ben gün aşırı değerlendirdim dün aynı akıntı var ve ağrılarım vardı bı kaç gün senin dediğin gibi devam etti ama bu gün çok az bı akıntım var ve kaşık ağrım da geçti
Doganseda TnsNfs benim eşimde bir gün evde birgün evde değil benimkide nöbete gidiyor ama gün aşırı yaparsan zaten 48 saat kaliyo sperm inşaallah güzel haberler alırız üzülme adet tarihin ne zaman ben bu ayın 23 de olucam
Omay0707 TnsNfs yani yumurtlama zamanın geçtiyse düşük ihtimal ama oladabilir umudunu kaybetme değerlendirrr
Doganseda TnsNfs inşallah canım kendimi artık çok dinliyorum bu hafta yumurtlama haftam ama sanki sağ kasığımda bı ağrı varmış gibi bide arada nabız gibi atiyo hayirlisi olsun bakalım daha çok var adet gunumuze nasıl zaman gecicek bilmiyorum