Mrb kizlar 3 kez hamile kaldim we 3nundede kanamam oldu 2.hamileligmi 12 haftalik dsurdum malesef tkrar 7 hftalik hamileym vok skur we lekelenmem oluyor gne nden boyle oluyor anlamyorm doktorlarda bsi demiyolr boyle olupda nedenini ogrenen war mi acaba gne dsuk olck dye korkyorm