Kızlar 6 hafta 4 gunluk olduk bugun dun doktora gittim kese ilk gıttıgıme göre 3 mm buyumus yanı 10 mm olmus bebek olusmaya baslamıs kalp atısını duyduk ama dk da 120 atması gerekiyor mus benim bebısım dk da 60 ile 65 atıyor basına gelen var mı doktor duradabılır kalbı dedı