Hanımlar dünden beri aşşırı hastayım bebek istediğimiz için hap da atamıyorum.. belirti midir yoksa adet mi olucam bilmiyorum yoksa gripten midir ? kasık ağrım bel ağrım var göğüslerimde ara ara acıyor. adet olacağımı bilsem hemen hap atıcam ama dediğim gibi şimdi sadece ne yapabilirim ?