Sehnur Kızçeler boynum çok kötü tutuldu at kestanesi kremi sürdüm bu yakan yeşil bi krem var ya acaba zarar verir mi bebişe sürdükten sonra aklıma geldi
minikkoalammm Sehnur yok canm birşey olmaz benm yengem de kullandı bende kullanıyorm o krem olmasa ben ağrılarla nasıl baş ederim iyiki o krem vr 👏🏻
Sehnur minikkoalammm iyi bari ya üç gündür geçmiyor çok fena tutulmuş bide son haftalardayım böyle tutuk boyunla doğurcam diye tırsmaya başladım 😊
Suzanne Ben internetten baktığımda hamileler kullanamaz yazıyordu benimde migrenim var kullanamıyorum maalesef