Birglbiray
Evet evde tansiyon aleti bulunması çok çok iyi olur, günde bir iki defa ölçüp önlem alırsınız en azından. Özellikle 14/9 üzerine çıkmamasına dikkat edin. Birde aşırı bir şişkinlik olur ellerde ayakkarda ve özellikle de yüz kısmında. EvelAllah birşey olmaz inşallah ama tedbiri elden bırakmamak lazım.
Allaha emanet...