Glsmumul üzme kendini canım.. ama bir söz var eşe küsmek onu yokluğuna alıştırmaktır diye. Eşin anneni kıskanıyor olabilir bu anormal gözüksede her insan aynı olmuyor bazı anormalliklerede göz yummamız gerekiyor huzur için. Eşinin olmadığı zamanlrda annenle konuşabilirsin mesela. Kusursuz hiç bişey yok hayatta, bazen kusuru idare etmekte bi marifettir. Allah yardımcın olsun