Glsmumul gayet normal canım annenle konuşman illaki anlatılcak bişey oluyo bide bütün gün evde tek olunca insan konuscak birini arıyo, bende hergün annem ablam eşimin annesiyle konusuyorum, esim kendisi soğuktur biraz ne kendi annesini ne benim annemi arayıp sormaz öyle olunca iş başa düşüyo 😌eşin nası kendi annesiyle konusurmu?