MERVEANNEAsel 4 kasıma dogumum sezeryan olucam inşallah 39+3 de ama ben cok korkuyorum doktorum panik atak başlamış dedi 😒
Damla-Ata MERVEANNEAsel bizde 38+0 olduk, bendede panik atak başladı sürekli doğum anını düşünüyorum , doktorum doğum şeklini bana bıraktı normal beklesem yapabilir miyim bilmiyorum çok karışığım salı gününe kadar karar vermem gerekiyo 😕
handenr Benimde 9 kasım dedi canım bnde korkuyorum ilk normal istiyodum şuan sezeryan istiy9rum çatı muaynesi oldunmu
MERVEANNEAsel Damla-Ata ben ona öyle bir sanş bırakmadım direk sezeryan istiyorum dedim ama 39 hafta gün verdi ozamana kadar Kendi gelir diye korkuyorum 🙂
Damla-Ata MERVEANNEAsel bende korkuyor muyum korkmuyo muyum bilmiyorum aslında değişik bi ruh halindeyim , denesem yapabilir miyim diyorum ama düşündükçe bi hoş oluyorum 😃