ilknurrerdemm Hamişler merhaba :) bugün ikizlerimin olucağını öğrendim iki ayrı kese olarak göründü 1. Si 6 hafta 5 günlük 2. Kese 5 hafta 3 günlük.. ikiz genelikte bu fark normal mi sizlerde de bu durum olmuş muydu