Mucizem_m 37+2 deyim doktora gittik bebeğin herşeyi normal bacak ve kolları 33 haftalık görünüyo sizce endişelenmeli miyim?
Denizyildizii Mucizem_m Kollari mı? Kol ölçümünü nasıl yapti ki ben hiç duymadım çünkü kollari şu hafta diye
Mucizem_m Bir_tospik_beklerken herhangi bir doktorum olmadı hep devlet hastanesinde denk gelene gittim ama bu haftaya kadar çok sağlıklı geldik yeni ortaya çıktı böyle bir şey
marbling10 Mucizem_m doktorunuz derken, kısa diyen doktor bir yorum yapmadı mı anlamında soruyor bence