12345_123 merhaba arkadaslar ben emzik kullanan cocuga bayılıyorum oglum olacak emzık almasını cok ıstıyorum kullanmasa daha ıyı ama cok heves edıyorum sizden ricam hangı emzik onerırsınız tecrübeli annelerimiz cevap verırse sevınırım
erdem_agah 12345_123 kullanmasi da iyi bence. Bağımlılık yapmasından korkuyor anneler ama genelde emme ihtiyacı olan çocuklarda kalıyor emzik alışkanlığı çok nadir yani. Ben severek kullandim hatta alıştırmak için kac cesit değiştirdim. Avent ultra soft u anında tuttu ucu cok yumuşak. Ve 7. Ayda kendiliğinden birakti.