Merveozcelikcckl sonngullsenn biraz zayıf bir bebek olarak doğacak ama sık sık emzirirsen kendini hemen toplar sağlıklıysa hiç tasa etme canım kilo her daim alınır
Espbulut sonngullsenn annem beni 41. Haftasında 2.750 gram doğurmuş ve mükemmel bir çocuk olduğumdan bahseder yeme, içme , sağlık her konuda. Siz sütünüzle besleyin yeter ki sağlığı yerinde olsun gerisi teferruat...
Mineszn sonngullsenn canım 37.ci haftada 2700 gr dı sağlıklı olsun kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil
Anakralice Tabiki bebekten bebeğe değişir benim 35.haftamda 2800 dü doktorunuz normal derse sorun yapmayın bence ama bebise kilo aldırcak şeyler yiyebilirsiniz
BarBeyzazer Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir gayet iyi yeğenimde 2700 doğdu gayet sağlıklı bir bebekti 😊
Gizemgizem sonngullsenn 2500-4000 arasi normal dogum agriligi kabul ediliyor. Endişelenmeyin gayet iyi benim de o civarlarda
Zahideuynk sonngullsenn normalde 2700 ideal kilo ama ultrasonda yanılma payı oluyor ve daha düşük kiloda dogabilir.. Armut ye sürekli o çok kilo aldırıyor şuan doğuma kadar kaç gr alırsan o kar 😇
AyseFahriYalcn sonngullsenn canım bebek sağlıklı olsun yeterki arkadaşım.2500gr dogurgu şimdi tosun gibi maşallah ilk bebeğinde sorun yok yani
Asrinbaby sonngullsenn canim olabilir neden sasiriyorsun benim komşum 41 haftada 2700 doğurdu ve eşi doktor 🤣 tamamen yapısal bence kendini beslememe durumun olmamıştır Heralde? Doğunca bol bol emer kilo alır . Benim oğlum 38 'de 3650 ydi şimdi 39 dayız yarın son kontrolum var hayırlı olsun hepimiz için.
Didemalkanendik Canm kg a hiç takılma bnm oğlum 3500 doğdu 42 de 3 gıunde 3 kg a düştü kardeşimin oğlum 2800 doğdu 3 günde 3200 olduu yani kglu olsada şişkinlik olabiliyor yeterki sağlıklı olsun kg hiç önmli değil
Umudumm sonngullsenn Benimkide 3 kilo 39. Haftadayım plasenta yaşlanması olduğu için beslenemiyor. Artık doğduktan sonra kilo aldırcaz yavrularımıza doktor normal dedi
Eliffff sonngullsenn canım benimde 38 haftalık 2700 kilosu.doktor sağlığı yerinde dtor sadece biraz küçük bebek olacak diyor.ama biz zaten kilolu bebek istemiyoruz diyor.kilolu bebek sağlıklı zayıf bebek sağlıksız diye birşey yok canım.bende eşimde çok zayıf doğmuşuz bunlarda etken tabi