3 gün önce yumurtam 16mmdi simdi daha da büyümüş olmalı olgunlaşmış olmalı ama ovulasyon testinde hic çıkmıyor yumurtlama hatta T neredeyse hic yok. Acaba yumurta 16mm den sonra büyümedi mi doktor daha gelme çatlar dedi ama yumurtlama döneminde olan uzayan akıntım da yok basına bu şekilde gelip de yumurtlama gören gebe kalan var mi